.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فاتحه جلسات شوراي اداري قائم شهر!
با وجود اهميت و نقش جلسات شوراي اداري در ايجاد هماهنگي، برنامه ريزي و اتخاذ تدابير و تصميمات براي ساماندهي مشكلات منطقه اي، چند ماهي است جلسه شوراي اداري شهرستان قائم شهر برگزار نمي شود

با وجود اهميت و نقش جلسات شوراي اداري در ايجاد هماهنگي، برنامه ريزي و اتخاذ تدابير و تصميمات براي ساماندهي مشكلات منطقه اي، چند ماهي است جلسه شوراي اداري شهرستان قائم شهر برگزار نمي شود.
حسين حسن نژاد فرماندار قائم شهر كه در جلسه شوراي اداري مورخه نهم اردبيهشت 83 سكان هدايت دستگاه هاي اجرايي اين شهرستان را به دست گرفته است در سال گذشته شش جلسه شوراي اداري يعني در هر دو ماه يك بار جلسه شوراي اداري برگزار كرد. درحالي كه امسال با گذشت ده ماه تنها دو جلسه شوراي اداري تشكيل داده كه زمان آن قبل و بعد از انتخابات رياست جمهوري بوده است.
در سالي كه عزم دولت بر شناخت مشكلات و دستيابي به راهكارها و اتخاذ تصميمات اساسي در گشايش معضلات مردم معطوف است چطور مي شود شهرستاني كه به دليل مشكلات عديده از محروميت هاي زيادي رنج مي برد از تشكيل جلسات مهم تصميم گيري و راهبردي در فرآيند پيشبرد امور شهرستان بي بهره و محروم باشد! اين درحالي است كه تعامل و همسوئي و همدلي ساير دستگاه ها و تصميم گيري به موقع و حس نظارت و پيگيريهاي فرمانداري با تلاش مضاعف مديران اجرايي ادارات و نهادها مي تواند رافع خيلي از مشكلات و نارسائي هاي منطقه باشد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.184 seconds.